Obchodní podmínky

Kontakt: +420 604 319 472

Obchodní podmínky


Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních ůdajů.

Žádáme Vás, abyste ve svém zájmu uváděli přesné a pravdivé údaje do objednávkového formuláře. Objednávka je po odeslání a přijetí potvrzenae-mailovou zprávou. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte. Pokud potvrzení o provedené objednávce nedorazilo, zkontrolujte Vámi zadanou e-mailovou adresu v objednávce a neprodleně nás kontaktujte.

Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atp., případně objednávku, v případě, že nedojde ke spolupráci ze strany zákazníka.

Prodejce si dále vyhrazuje právo objednávku, nebo její část zrušit v případech, kdy je:

a) položka objednávky, nebo min.50% položek objednávky vyprodáno a není možné je v souladu s obchodními podmínkami dodat. V takovémto případě je zákazník informován e-mailem.

b) kdy se ze strany zákazníka jedná o opakované porušení obchodních podmínek, zvláště v případě opakovaného nevyzvednutí zásilky. V takovémto případě má právo prodejce případné další objednávky bez výzvy ignorovat.Prodejce si vyhrazuje právo objednávku, nebo její část zrušit v případě, že údaje o produktu byly chybné, nebo nepřesné.

Dodací podmínky:

Poštovní zásilkou - Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty a.s
POŠTOVNÉ ČESKÁ REPUBLIKA:
objednávka po ČR hrazená bankovním převodem do 500gr ................ 50 Kč
objednávka po ČR hrazená bankovním převodem nad 500gr ...............80 Kč
u objednávek v hodnotě nad 1000 Kč poštovné ZDARMA

náklady na poštovné při opětovném zaslání zásilky, reklamaci, vrácení zboží atd. (jednotná sazba) .... 70 Kč

Osobní odběr - Pokud zákazník zvolil vyzvednutí zboží na odběrném místě, po předchozím zaplacením bankovním převodem, bude při dostupnosti zboží a po přijetí platby na bankovní účet zákazník elektronicky kontaktován a informován o možnosti zboží odebrat.

Doba doručení :

Vaše objednané zboží dodáváme u objednávek z České Republiky do cca 3 pracovních dní od přijetí vaší platby . V případě platbou platební kartou  48 hodin.
Vážení zákazníci, naším cílem je vyřídit Vaši objednávku v co možná nejkratším termínu bez zbytečných odkladů. Bohužel i přes naši veškerou snahu, může být doba doručení ovlivněna delší dobou zpracování v centrálním skladu, případně dopravcem. Tyto procesy mohou být také narušeny nepředvídatelnými okolnostmi, např. povětrnostní podmínky na trase. Námi garantované termíny dodání jsou kalkulovány s přiměřenou rezervou, která se však ve vyjímečných případech může ukázat jako nedostatečná. Proto Vás prosíme o případnou shovívavost při řešení podobných komplikací.

Možnosti platby:

Bankovním převodem:
Za Vaši objednávku můžete zaplatit bankovním převodem, vkladem na naše číslo účtu u AIRBANK č.ú: 1554491010/3030. Převod realizujte co nejdříve po uskutečnění objednávky. U platby uveďte variabilní symbol (číslo objednávky).

"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

Množstevní slevy:

Sleva je při nákupu poskytována následovně:

Při nákupu nad 2.500 Kč - sleva    2% (+poštovné zdarma)
Při nákupu nad 5.000 Kč - sleva    4% (+poštovné zdarma)
Při nákupu nad 10.000 Kč - sleva  6% (+poštovné zdarma)
Při nákupu nad 15.000 Kč - sleva  8% (+poštovné zdarma)
Při nákupu nad 25.000 Kč - sleva 10% (+poštovné zdarma)
Při nákupu nad 55.000 Kč - sleva 15% (+poštovné zdarma)

!!! Sleva je připsány automaticky !!!

Vrácení zboží: V případě, že nejste spokojeni s dodaným zbožím, má zákazník možnost nenošené zboží vrátit a to do 14dnů od data převzetí zboží stejným způsobem jako u výměny zboží. I v tomto případě náklady na poštovné hradí zákazník. Náklady na poštovné, které jsou součástí objednávky jsou nevratné. My Vám vrátíme finanční částku a to převodem na Váš zákaznický účet jako kladný kredit pro další objednávky.

Náš způsob řešení reklamací vychází ze snahy vyřídit refundaci co možná nejrychleji, poskytnout zákazníkovi plnou cenu vráceného zboží bez dalšího ponižování vrácené částky, které by vrácením zboží vznikly. Dále vychází ze snahy motivovat zákazníky k vytvoření nové objednávky v případě, že nevyhovovala velikost apod.

Reklamační řád: Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).Výrobek byl poškozen působením živlů.Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Postup při reklamaci:

Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem (zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka může být odmítnuta). Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu (popřípadě přiložený formulář určený pro reklamaci).

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

"V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email:adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz"

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/."

Nevyzvednutí zásilky:

Vážení zákazníci,

dovolujeme si Vás upozornit, že veškeré objednávky uzavřené na našem internetovém obchodě jsou závazné a uzavření objednávky je právně srovnatelné s uzavřením kupní smlouvy. V případě, že si nevyzvednete zásilku, tím způsobujete zvýšení nákladů prodejce, které se v budoucnu negativně projeví na ceně zboží (což platí obecně).
S těchto důvodů vám zašleme e-mail na uvedenou adresu v objednávce s výzvou k uhrazení symbolického poplatku

a) nevyzvednuté zboží dodáváno prostřednictvím České pošty = 50,- Kč
b) nevyzvednuté zboží osobním odběrem = 50,- Kč

2. Nevyzvednuté zboží odložíme na 5 dní, abychom poskytli čas k Vaší reakci

3. Nedojde-li k Vaší reakci na vzniklou situaci, dojde k zablokování Vašeho zákaznického účtu a bude znemožněn další nákup na našem internetovém obchodě do vyřešení situace.

Ochrana osobních údajů

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje

Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

Údaje o Vaší činnosti

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Poskytování informací v mimořádných situacích

Vyhrazujeme si právo poskytnout nezbytné informace o zákaznících třetí straně, kteří svým jednáním porušili závazné obchodní podmínky výše uvedené, zejména opakovaně objednané a nevyzvednuté zboží a to i přes písemné upozornění na možné důsledky. Zavazujeme me se také k maximální spoluprácí při odhalování zneužití informací, např. použití osobních údajů třetí osoby při provedení fiktivní objednávky se záměrem poškodit uživatele, nebo provozovatele těchto stránek.

Váš souhlas

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.